Chris Rock will instruct you on how not to get beat up by the police. Link Who's Online | Find Members | Private Messages
Questions
Quizzes
Articles
My Journal
Forums
List Links | Link Comments | My Links | Favorites | +Add link
LATEST
POPULAR RANDOM

All | Games | Funny | Entertainment | Quizzes | Weird | Tech | People | Arts/Lit | News | Science | Sports | Places | Misc

28,375 hits 3.6 (125 votes) Share Favorite | Flag 16 years ago by lolakitty72

How to avoid a police beating
Chris Rock will instruct you on how not to get beat up by the police.
boredville.com
Visit Site

Bottom Last Post

16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 12:41:41 AM EST (GMT-5)
Chris Rock will instruct you on how not to get beat up by the police.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 3:53:28 AM EST (GMT-5)
Im not gonna say it but i really want to!!!!!!!!!!!
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 4:15:23 AM EST (GMT-5)
Oh go ahead- you know you want to
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 8:18:46 AM EST (GMT-5)
Many a true word spoken in jest. Extremely funny and true.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 9:00:50 AM EST (GMT-5)
I think Chris Rock is the most punchable person on the planet.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 10:02:17 AM EST (GMT-5)
Why do you think that?
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 11:50:51 AM EST (GMT-5)
This is old-skool.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 11:53:44 AM EST (GMT-5)
"He's got weed! He's got weed!"
Haha, nice.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 11:58:21 AM EST (GMT-5)
Yeah, AIDiouS, why do you think that?
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 12:18:51 PM EST (GMT-5)
This is good, oh so good.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 2:15:57 PM EST (GMT-5)
I don't like Chris Rock but that was kind of funny.
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 4:03:05 PM EST (GMT-5)
I agree with TabooPoison and gcxj220, in that order!
16 yrs ago, 5 mos ago - Thursday 2/2/06 - 4:23:56 PM EST (GMT-5)
HAHAHA! That was brilliant! I absolutely loved it.
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 6:33:01 PM EST (GMT-5)
lol i liked it.
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 7:27:07 PM EST (GMT-5)
poo, I forgot not to not jump a subway thing with a loaded gun and a joint. And that white friend poo doesn't work all the time, my cracker was a wigga. Didn't help much.
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 7:33:13 PM EST (GMT-5)
I know, it's old, but it keeps being hilarious!
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 7:36:53 PM EST (GMT-5)
haha i liked wen he re-stated the rules and hes like "shut the f*uck up" haha idk how he said it was funny 2 me
i liked the clip though
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 9:01:43 PM EST (GMT-5)
Hahahahahahahahahahaha! Hahahahahahahahahaha! Oh man that was great!!! Bloody funny!!!!! That Chris Rock dude Kicks A s s!
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 11:20:02 PM EST (GMT-5)
A funny thing about it is that it really does look like one of those cheap commercials in the mid 90's.
16 yrs ago, 4 mos ago - Thursday 2/2/06 - 11:54:51 PM EST (GMT-5)
My favorite was "get a white friend"
hahaha
16 yrs ago, 4 mos ago - Friday 2/3/06 - 1:26:20 PM EST (GMT-5)
lmao F*cking hilarious back then it was the Chris Rock show, now its the Dave Chapelle. theyre both hilarious
16 yrs ago, 4 mos ago - Friday 2/3/06 - 3:23:26 PM EST (GMT-5)
i saw this like a week ago on google videos but it is still good
16 yrs ago, 4 mos ago - Saturday 2/4/06 - 7:15:29 PM EST (GMT-5)
mad woman....lol
16 yrs ago, 4 mos ago - Saturday 2/4/06 - 11:16:16 PM EST (GMT-5)
Lol saw this somewhere else it's halious
16 yrs ago, 4 mos ago - Tuesday 2/7/06 - 5:24:22 PM EST (GMT-5)
yeh family guy rules it was funny



You need to be logged in to post a reply

New to YT? Create a Free Account ~ Have an Account? Log In

Top



10 Most Popular Links Today
1 How Fat is Your Country?

2 Mark Fox and Lil Markie

3 Mario - The Hardest Level

4 Real Age Calculator

5 Country Ranking by Alcohol Consumption

6 Breakfast on a Stick

7 Teletubbies Facts?

8 The Faces of Michael Jackson

9 Man With a Tail

10 Racist Guy on CSPAN

More Links
 
Edit