Jimi, Nathan, Colten,Chase,Matt,Ashley, julianna, or Chastity? Quiz Who's Online | Find Members | Private Messages
Questions
Quizzes
Articles
My Journal
Forums
Take Quizzes | Play Trivia Game | Quiz Comments | My Quizzes | Favorites | +Add Quiz
ALL
PERSONALITY TESTS TRIVIA QUIZZES

LATEST
POPULAR RANDOM

All | Personality Test | Silly | Music | Movies | TV | Gaming | Sports | News | Science | Computers & Internet | Misc.

12,638 hits Rate me! Share Favorite | Flag 2 years ago by lolipop15

Which one of my friends are you mostly like?
Jimi, Nathan, Colten,Chase,Matt,Ashley, julianna, or Chastity?
personality test from quiztron.com


Prev 1 2 3 4 5 6 ... 8 Next (showing 1-25 of 191)

Bottom Last Post

2 yrs ago, 6 mos ago - Sunday 3/25/12 - 2:21:48 AM EST (GMT-5)
Jimi, Nathan, Colten,Chase,Matt,Ashley, julianna, or Chastity?
2 yrs ago, 6 mos ago - Sunday 3/25/12 - 12:13:46 PM EST (GMT-5)
Ashley.
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 11:32:23 AM EST (GMT-5)
Julianna
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 11:33:13 AM EST (GMT-5)
Why would I want to be one of your friends?
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:38:09 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 11:33:13 AM DNJ wrote:
Why would I want to be one of your friends?

idk, it's probably a good thing you're not, they get arrested all the time, well the guys do anyways but Chase is dead and i don't talk to the girls anymore so yeah you're lucky
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:38:54 PM EST (GMT-5)
I know.
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:40:07 PM EST (GMT-5)
yeah...
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:41:09 PM EST (GMT-5)
Im not a choice D': and chase is dead!?
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:41:43 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 12:41:09 PM NickR wrote:
Im not a choice D': and chase is dead!?

Why would you of all people be a choice?

I'm sorry, did I offend you?

2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:44:08 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 12:41:09 PM NickR wrote:
Im not a choice D': and chase is dead!?

yeah, he was stabbed...
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:44:42 PM EST (GMT-5)
Lol DNJ me and her are like bro and sis so stfu
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:45:15 PM EST (GMT-5)
yeah exactly lol
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:45:44 PM EST (GMT-5)
And you think I would care..?
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:45:51 PM EST (GMT-5)
Which one of my friends are you mostly like?
 
My Results:

 
Jimi
 
Outgoing, funny, he's a stoner and sometimes drinks he sometimes acts like a sex offender

Im not a stoner.
And HELL no! Im not a sex offender!

2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:47:29 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 12:45:52 PM nickschick wrote:
Which one of my friends are you mostly like?   My Results:   Jimi   Outgoing, funny, he's a stoner and sometimes drinks he sometimes acts like a sex offender Im not a stoner. And HELL no! Im not a sex offender!

if you got to know him better, he would treat you with respect though haha
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:47:43 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 12:44:09 PM lolipop15 wrote:
On 4/15/2012 12:41:09 PM NickR wrote: Im not a choice D': and chase is dead!? yeah, he was stabbed...
:'( sadness
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:48:26 PM EST (GMT-5)
i know, we had jus started dating again when this happened
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:49:10 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 12:47:29 PM lolipop15 wrote:
On 4/15/2012 12:45:52 PM nickschick wrote: Which one of my friends are you mostly like?   My Results:   Jimi   Outgoing, funny, he's a stoner and sometimes drinks he sometimes acts like a sex offender Im not a stoner. And HELL no! Im not a sex offender! if you got to know him better, he would treat you with respect though haha

Lol
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:49:37 PM EST (GMT-5)
lmfao
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:53:00 PM EST (GMT-5)
My dog ran into my door and it scared the f**k outta me XD
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:53:39 PM EST (GMT-5)
haha sucker
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 12:57:38 PM EST (GMT-5)
He made me spill my monster everywere DX
Its ok i can take my cuzins >:3
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 2:08:43 PM EST (GMT-5)
what a waste of monster DX
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 3:21:36 PM EST (GMT-5)
On 4/15/2012 11:33:13 AM DNJ wrote:
Why would I want to be one of your friends?
On Sunday 4/15/12 - 12:38:09 PM lolipop15 wrote:
idk, it's probably a good thing you're not, they get arrested all the time, well the guys do anyways but Chase is dead and i don't talk to the girls anymore so yeah you're lucky

Oh my.
2 yrs ago, 5 mos ago - Sunday 4/15/12 - 3:24:07 PM EST (GMT-5)
Chase

conceded, he drinks and is a stoner, he's funny and sweet

Prev 1 2 3 4 5 6 ... 8 Next (showing 1-25 of 191)



You need to be logged in to post a reply

New to YT? Create a Free Account ~ Have an Account? Log In

Top



10 Most Popular Quizzes Today
More Quizzes
Friends
Daily Moment of Joy
Personality Quizzes
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
Pilates Anytime
 
Edit