I will tell you whether you have a crush or not, if your unsure. Quiz Who's Online | Find Members | Private Messages
Questions
Quizzes
Articles
My Journal
Forums
Take Quizzes | Play Trivia Game | Quiz Comments | My Quizzes | Favorites | +Add Quiz
ALL
PERSONALITY TESTS TRIVIA QUIZZES

LATEST
POPULAR RANDOM

All | Personality Test | Silly | Music | Movies | TV | Gaming | Sports | News | Science | Computers & Internet | Misc.

3,987 hits Rate me! Share Favorite | Flag 12 years ago by Plague_SS

Are you in love? Or is it a crush?
I will tell you whether you have a crush or not, if your unsure.
personality test from quiztron.com


Prev 1 2 Next (showing 1-25 of 30)

Bottom Last Post

12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 5:37:49 PM EST (GMT-5)
I will tell you whether you have a crush or not, if your unsure.
12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 6:19:51 PM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.

12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 6:29:22 PM EST (GMT-5)
its a crush and i know that :)
12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 7:03:16 PM EST (GMT-5)
im in love
12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 9:08:16 PM EST (GMT-5)
its a crush...its not big though...and to choco_milk...don't even try
12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 9:11:43 PM EST (GMT-5)
Yes you are in love

P.S. Yea...like that helps -.-

12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 10:28:30 PM EST (GMT-5)
Its a crush, but its big.

You have a crush, its a huge one though.


aww ty
now i can kill him for pissing me awf right??
wait i cant hurt him!!!
well i mean, i CAN but...i dont wanna
well i wanna but i cant
omg circles

12 yrs ago - Monday 5/5/08 - 10:46:08 PM EST (GMT-5)
WTF this quiz is poo. I do not have a crush, and if I do it's with my computer.
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 4:22:19 AM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.

yay!! lol

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 4:31:09 AM EST (GMT-5)
what the hell if i do have a crush it's with my ps3
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 6:26:41 AM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.

aaa ok! i thot i knew dat! ok quiz!

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 11:11:20 AM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 11:14:56 AM EST (GMT-5)
im in love
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 1:10:32 PM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.


i lied...i'm not in love XD

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 2:20:04 PM EST (GMT-5)
Yes your in love.
Yes its true love.

lol cool my friends are wanning to ask him out for me lol but i keep on saying no...lol cool quiz

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 3:26:49 PM EST (GMT-5)
yes luv... okay den i dnt e ven like him... od ne gys @ mi skoo
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 3:39:16 PM EST (GMT-5)
luv
k then.
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 4:41:43 PM EST (GMT-5)
in luv, huh?
REALLY, I don't think soo...
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 4:48:10 PM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.


yay, wait im excited
VERY WARM

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 5:02:00 PM EST (GMT-5)
its a crush but its a big one


p.s. i do have a crush but hes dating someone and its NOT a big one

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 5:24:49 PM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love
kewl

12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 5:56:53 PM EST (GMT-5)
yes i'm in love .... i'm glad to here that
12 yrs ago - Tuesday 5/6/08 - 6:00:16 PM EST (GMT-5)
You have a crush.

Its a crush. 'nough said. :)

yeah i figured that before i took this quiz

12 yrs ago - Friday 5/9/08 - 1:44:15 AM EST (GMT-5)
crush
12 yrs ago - Monday 5/12/08 - 10:43:48 AM EST (GMT-5)
Yes your in love.

Yes its true love.

cool!!!


Prev 1 2 Next (showing 1-25 of 30)



You need to be logged in to post a reply

New to YT? Create a Free Account ~ Have an Account? Log In

Top



10 Most Popular Quizzes Today
1 Who are you?

2 Would I Date You? Girls Only (15-17)

More Quizzes
Friends
Daily Moment of Joy
Personality Quizzes
Funny Videos
I-Am-Bored.com
Free IQ Test
The Impossible Quiz
Intelligence Test
Relationship Test
Doodie Cartoons
 
Edit